მეექვსე დღე
გავიხსენეთ განვლილი დღე.კიდევ ერთხელ განვიხილეთ შეფასების ფორმები, ავირჩიეთ ორი შეფასების ფორმა:თანატოლტა ურთიერთშეფასების ფორმა და პრეზენტაციის ჩეკლისტი;პრეზენტაციის ჩეკლისტს გავუკეთეთ ადაპტირება და მოვარგეთ ჩვენს მოსწავლის ნიმუშს. ჩეკლისტის მიხედვით შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი,
რომელიც ავტვირთეთ ღრუბლებში და გავუზიარეთ ტრენერს. განვიხილეთ, რა უნდა ჩაგვეწერა შეფასების მონახაზში. განვმარტეთ თითოეული მეთოდის და ინსტრუმენტის გამოყენების მიზანი.
გავიხსენეთ განვლილი დღე.კიდევ ერთხელ განვიხილეთ შეფასების ფორმები, ავირჩიეთ ორი შეფასების ფორმა:თანატოლტა ურთიერთშეფასების ფორმა და პრეზენტაციის ჩეკლისტი;პრეზენტაციის ჩეკლისტს გავუკეთეთ ადაპტირება და მოვარგეთ ჩვენს მოსწავლის ნიმუშს. ჩეკლისტის მიხედვით შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი,
რომელიც ავტვირთეთ ღრუბლებში და გავუზიარეთ ტრენერს. განვიხილეთ, რა უნდა ჩაგვეწერა შეფასების მონახაზში. განვმარტეთ თითოეული მეთოდის და ინსტრუმენტის გამოყენების მიზანი.
No comments:
Post a Comment